Μπορεί όντως επί της οδού Ιερού λόχου να κατασκευάστηκε
ποδηλατόδρομος όμως τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ποδηλάτες είναι πολλά
και λόγω της κατασκυεής τους αλλά και λόγω της έλλειψης σήμανσης βάσει ΚΟΚ. Οι ελλείψεις μάλιστα και
παραλείψεις μπορεί ακόμα και να θέσουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Συγκεκριμένα οι «Ανήσυχοι Χαϊδαριώτες» αναφέρουν τα εξής:
«Υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις για τον τρόπο και τις
προδιαγραφές κατασκευής του εν λόγω ποδηλατοδρόμου. Ο ποδηλατόδρομος δεν είναι
συνεχής, διακόπτεται στα 2 σημεία που διασταυρώνεται με τις οδούς, χωρίς να σηματοδοτείται
η πορεία του στο οδόστρωμα.Στα σημεία αυτά, που διασταυρώνεται ο πεζόδρομος
Ιερού Λόχου με τις οδούς (Αριστείδου και Αγίου Γεωργίου), το οδόστρωμα στα
σημεία διασταύρωσης είναι υποβιβασμένο σε σχέση με τον πεζόδρομο, και έχει
γίνει δαπεδοκάλυψη με κυβόλιθους ώστε να σημαίνεται η συνέχεια του πεζοδρόμου. (…)Το
πλάτος του είναι 1,00 μ. πλάτος που προβλέπεται για ποδηλατοδρόμους μιας
κατεύθυνσης. Το πλάτος για ποδηλατοδρόμους δύο κατευθύνσεων προβλέπεται στα δύο
μέτρα.
Το πλάτος δε του ενός μέτρου οριοθετείται, απόλυτα,
εκατέρωθεν του ποδηλατοδρόμου, κατά μήκος της μίας του πλευράς από συμπαγές
στηθαίο οπλισμένου σκυροδέματος, επενδεδυμένο με φυσική πέτρα, ύψους 30 cm, σε
τμήμα κοντά στην παιδική χαρά φτάνει στο ύψος των 60 cm και κατά το μήκος της
άλλης πλευράς από πακτωμένα, μεταλλικά κολωνάκια ύψους 60 cm σε μεγάλη
πυκνότητα μεταξύ τους (ανά 1,40 cm), με αποτέλεσμα να καθίσταται εξαιρετικά
επικίνδυνος στη περίπτωση πτώσης του ποδηλάτη.(…)
Ο τρόπος διαχωρισμού του ποδηλατοδρόμου με τον πεζόδρομο, με
πακτωμένα μεταλλικά κολωνάκια και συμπαγή στηθαία από σκυρόδεμα , τα οποία
είναι άκαμπτα και επικίνδυνα εμπόδια , είναι εξαιρετικά επικίνδυνος για την
ασφάλεια των χρηστών.
Σε περίπτωση απώλειας του ελέγχου από τον ποδηλάτη υπάρχει
σοβαρότατος κίνδυνος τραυματισμού σε εσωτερικά ανθρώπινα όργανα. (…)Σημειώνεται
ότι στον πεζόδρομο-ποδηλατόδρομο Ιερού Λόχου δεν υπάρχει μέχρι και σήμερα η
απαραίτητη σήμανση βάσει ΚΟΚ, με αποτέλεσμα πλήθος ΙΧ να παρκάρουν επί του
πεζοδρόμου καταλαμβάνοντας σε πολλές περιπτώσεις το 80% του πλάτους του,
παρεμποδίζοντας την κίνηση των πεζών και καθιστώντας ανενεργούς τους χώρους
στάσης τους (παγκάκια), ενώ κλείνονται εντελώς είσοδοι στον ποδηλατόδρομο από
τα παρκαρισμένα ΙΧ.
Η προκλητική καθυστέρηση της τοποθέτησης σήμανσης, βάσει ΚΟΚ
στον πεζόδρομο, έχει σαν αποτέλεσμα η Τροχαία να μην μπορεί να βεβαιώσει τις εν
λόγω παραβάσεις και οι ασυνείδητοι ιδιοκτήτες των ΙΧ να συνεχίζουν μήνες
ολόκληρους να παρεμποδίζουν την λειτουργία τόσο του πεζόδρομου όσο και του
ποδηλατοδρόμου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου